Vaším cieľom je čo najlepšie spoznať svojich kolegov. Je na to veľa spôsobov a situácií a určite aj komunikačných a tímových úloh, no my vám ponúkame ten najlepší kognitívny teambuilding, aký už mnohí z vás v živote zažili, a to je SVADBA.
Na svadbe dochádza k rôznym situáciám, úplne cudzí ľudia sa musia spoznávať, socializovať, nadväzovať komunikáciu, zvládať rôzne vtipné situácie, no hlavne sa musia BAVIŤ.
Po skončení oficiálnej časti prichádza chvíľa pravdy, všetci ste pozvaní na svadbu, aby ste oslávili tento milostný príbeh.
Každý z vás si vyžrebuje tiket, ktorý určí jeho úlohu, ktorú bude hrať počas celého popoludnia a večera.
Hostí rozdelíme do PIATICH SKUPÍN:
BLÍZKA RODINA - ženích, nevesta, otcovia, matky - Hlavný stôl
VZDIALENÁ RODINA - súrodenci, tety, strýkovia, deti, bratranci a sesternice
KOLEGOVIA - z práce na oboch stranách
KAMARÁTI A OSTATNÍ - najlepší kamaráti z oslavy nevesty, ale aj ženícha
STAFF fotograf, kameraman, DJ, vizážista, dekoratér, kaderník...
Teambuilding pozostáva z dvoch častí, prvá je, že sa rozdelíte do tímov a musíte zohnať darček pre náš pár, ostatní pripravia sálu, darčeky, výzdobu. Proste každý z vás sa dostane do situácie, kedy musí komunikovať s ostatnými kolegami a tak sa navzájom spoznávať.
Výsledná
cena je orientačným odhadom celkovej sumy, jej finálna výška závisí od
mnohých faktorov a platí pravidlo, čím vyšší počet účastníkov tým nižšia
jednotková cena. K jej prepočtu dôjde po osobnom kontakte a ujasnení si
detailov:)
MINIMÁLNY POČET ÚČASTNÍKOV EVENTU JE 20 OSÔB.