Noc
Oscarov patrí k najdôležitejším eventom vo filmovom biznise. Je to noc
plná umenia, emócii, radosti ale aj sklamaní. Dovolili sme si využiť
túto tématiku na realizáciu eventu pre vaších zamestnancov alebo
obchodných partnerov, ktorých si chcete uctiť, pohostiť ale hlavne sa im
poďakovať za celoročnú spoluprácu.
Tento
event im má ukázať, že ste pre nich všetci celebrity, že si vás vážia a
bez vás by spoločnosť, ktorú reprezentujete neexistovala a nefungovala.
Tak vitajte naše celebrity, je pre vás pripravený bohatý program,
krásny priestor, skvelé jedlo a super zábava.
Priestor:
Vstup
do eventového priestoru bude lemovať čerevný koberec, z každej strany
sa na vás budú hrnúť vaši fanúšikovia, budú si žiadať váš podpis a budú
sa chcieť s vami odfotiť. Samozrejmosťou je klasické celebritná
limuzína, pri ktorej sa budete môcť odfitiť, alebo sa v nej neskôr aj
povoziť. Interiér je nadekorovaný slávnostne, biele a zlaté héiové
balóny, oskarové sosšky, filmové rekvizity a kvety sú samozrejmosťou.
Hneď po odložení kabátu do šatne a absolvovaní welcom drinku na vás
zaútočia celebritní novinári, ktorí sa budú snažiť získať od vás čo
najviac informácii o vašom súkromnom živote, aby mali o čom písať v
bulvárnych časopisoch.
Náši
krásní hostesovia a hostesky vás odvedú k vášmu stolu a pomôžu vám
usadiť sa. A nastáva tá pravá chvíľa, začína sa vyhlasovanie výsledkov.
Vyhlasujeme všetky klasické ceny... najlepší ženský herecký výkon,
mužský, najlepší režisér.....no proste tak ako to na pravých oscaroch
býva. Každý obdarovaný dostane oscara a špeciálny darček.
Po
skončení oficálanje časti nasleduje fantastické jedlo a po ňom už iba
ruka hore v podani fantastickej kapely Back 2 Back a DJ. Každý, kto si
chce nechať pamiatku na túto noc bude mať možnosť odfotiť sa v našom
špeciálnom oscarovom foto kútiku.
Výsledná
cena je orientačným odhadom celkovej sumy, jej finálna výška závisí od
mnohých faktorov a platí pravidlo, čím vyšší počet účastníkov tým nižšia
jednotková cena. K jej prepočtu dôjde po osobnom kontakte a ujasnení si
detailov:)
Minimálny počet účastnikov na evente je 50 osôb.